Як замінити насос низького тиску TFSI двигунів? Рекомендації Hitachi Astemo
Як замінити насос низького тиску TFSI двигунів? Рекомендації Hitachi Astemo
Повний бак, але авто не заводиться?
Проблема, окрім іншого, може бути і в насосі подачі палива. Також при діагностиці зверніть увагу на справність запобіжника та реле паливного насосу. Ось, симптоми, що допоможуть локалізувати та виправити несправність:
- не запускається двигун, або ж запускається та глохне;
- двигун запускається, але старт не відбувається;
- втрата потужності при прискоренні;
- двигун глохне при досягненні робочої температури;
- насос подачі палива не працює;
- шуми в паливному насосі.
Якщо з’ясувалось, що треба замінити насос системи подачі палива, це можна зробити дотримуючись простих рекомендацій:
1.Перед заміною відключіть паливний насос від живлення.
1.1.Вилучаємо запобіжник або від’єднуємо акумулятор.
По можливості знижуємо тиск палива. Проблема може бути і з реле паливного насосу. Тож і його перевіряємо
1.2.Від’єднуємо та вилучаємо паливний насос з системи, слідкуємо за тим, щоб в систему не потрапив бруд.
Датчик рівня палива перевіряємо мультиметром.
2. При встановленні нового модуля подачі палива слідкуємо, щоб маркування (стрілочки) на кришці модуля та на обшивці збігалися – зустрічалися
3. Для успішного встановлення модуля-насоса подачі палива:
3.1.Використайте нову прокладку-ущільнення та затягніть кільце фіксації після занурення модуля.
3.2. Правильно під’єднайте шланги подачі палива.
3.3. Вставте штекер реле
3.4. Правильно встановіть кришку, та під’єднайте реле та втановіть заднє сидіння на місце
4. Тепер залишилось лише перевірити наявність сигналів помилок в блоці керування.
Ось так просто можна замінити насос низького тиску TFSI двигунів.
Скористайтесь для ремонту пропозицією насосів та модулів подачі палива та реле від HITACHI /Hüco і не будете мати жодних проблем!